Rahvusvahelises koostöös õnnelikumaks õpetajaks
„Mina muutusin õpetajana Erasmus+ projektis totaalselt. Ma pole enam robot-õpetaja, vaid pean oluliseks õpilastega sideme loomist, neis huvi äratamist eriala vastu. Kui saabus koroonakarantiin, teadsin, et suudan ise ehitada kvaliteetse ja kaasaegse e-kursuse. Õppisin teiste riikide kolleegidelt ja olen nüüd õpetajana ka õnnelikum. Usun, et see peegeldub õpilastes ja koolis.“ Nii kirjutas pärast Kuressaare ametikooli disaini suuna juhitud kolmeaastast ja kümne partneriga koostööprojekti DesignSTEM lõppu projekti noorim õpetaja. Tähtis on, et projekti tulemus oleks jätkusuutlik mitmes mõttes: arenevad osalejad ja ühiselt loodu jääb igapäevasesse kasutusse. DesignSTEM-i eesmärk oli luua e-õppematerjalid disaini ja MATIK-erialade lõimitud õppeks nii kutse- kui üldhariduskoolis. Meie … Jätka Rahvusvahelises koostöös õnnelikumaks õpetajaks lugemist
Kopeeri see aadress enda saidile
Kopeeri see kood enda saidile