Jõhvi Vallavalitsus
korraldab konkursi
- Jõhvi Põhikooli direktori ametikoha täitmiseks.
Jõhvi Põhikooli direktori töö põhieesmärkideks on kooli üldharidusliku ja erivajadustega õpilaste õppetöö korraldamine. Lisaks õppekavavälise huvitegevuse arendamine koostöös omavalituse teiste allasutustega ning kooli majandus- ja finantstegevuse juhtimine, tulemusliku töö ja arengu tagamine.
Nõuded kandidaadile:
- omama vähemalt magistrikraadi või sellele vastav kvalifikatsiooni (soovitavalt pedagoogiline),
- omama kompetentsi järgmistes valdkondades: organisatsiooni arengu juhtimine, õpikeskkonna kujundamine ja arendamine,
- tundma oma tööd puudutavaid õigusakte,
- omama teadmisi eelarvelise asutuse majandustegevuse põhimõtetest,
- omama kompetentsi personali ja ressursside juhtimises,
- olema vastutustundlik, korrektne ja täpne,
- olema koostöö- ja hea suhtlemisoskusega,
- olema õpi-, otsustus-, analüüsi- ja planeerimisvõimeline,
- omama heal tasemel arvuti kasutamise oskust,
- valdama eesti keelt kõrgtasemel (C1) ning soovituslikult vene ja inglise keelt suhtlustasemel,
- soovituslikult omama juhiluba (B).
Kandideerimiseks esitada järgmised allkirjastatud dokumendid:
- kirjalik avaldus koos kontaktandmetega,
- elulookirjeldus (CV) koos töö- või teenistuskäiguga,
- ametikoha nõuetele vastavuse tõestusdokumendid,
- visioon põhikooli juhtimisest, majandamisest ja töökorraldusest,
- muud dokumendid, mida kandidaat peab oluliseks.
Dokumendid palume esitada hiljemalt 28.07.2025 kella 12.00ks Jõhvi Vallavalitsuse e-postile johvi@johvi.ee.
Tööleasumise kuupäev eelistatult 01.09.2025.
Tööleasumise aadress Hariduse 5, 41534 Jõhvi.
Täiendav info telefonil +372 5300 8227.