Sisekaitseakadeemia sai Euroopas ainulaadse õppelabori

,
1 minut
2 vaatamist

Murastes Sisekaitseakadeemia politsei- ja piirivalvekolledžis avati teisipäeval virtuaalsimulatsioonidele toetuv õppelabor, mis annab politsei- ja piirivalve kadettidele ning varjupaigamenetlusega kokkupuutuvatele ametnikele enneolematu võimaluse õppida varjupaiga menetlust ja sellega seonduvaid tööprotsesse innovaatilises virtuaalses õpikeskkonnas, teatas sisekaitseakadeemia pressiesindaja.

Õpelaboris on praegustel ja tulevastel ametnikel seniolematu võimalus treenida menetlusalaseid kompetentse interaktiivsete rollimänguliste situatsioonide kaudu virtuaalreaalses keskkonnas.

Juhtiva ekspert-koolitaja, politsei- ja piirivalveameti talituse juhi Jaana Barroti sõnul annab programm suure panuse varjupaigamenetlusse. „Kahe pilootkoolituse kokkuvõtteks võib öelda, et uus metoodika on hästi omaks võetud ja pakub senisest märksa enam reaalsete situatsioonide läbi mängimist,” nendib Barroti. „Ühendamaks varjupaigamenetlusega tegelevate ametnike teoreetilised teadmised praktilise menetlusprotsessi rakendamisega, võimaldab nimetatud tehniline lahendus ühest küljest kinnistada ning teisalt kontrollida varasemalt omandatud.”

Labori aluseks olnud projekti rahastab Euroopa Pagulasfondi kaudu Euroopa Liit ja siseministeerium.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Paarispraktika: jagatud kogemus kui võimalus ja väljakutse

Eripedagoogika ja logopeedia tudengid lähevad üha sagedamini praktikale paarikaupa, mis loob unikaalse ja mitmetahulise õpikeskkonna.

Logopeedia…

7 minutit

Värske EHA keskendub üldpädevustele ja heaolule

Eesti Haridusteaduste Ajakirja (EHA) värskest ajakirjanumbrist leiate üheksa väga aktuaalset teadusartiklit Eesti haridusteadlaste Eestis tehtud uuringutest. Eripedagoogika…

4 minutit
Õpetajate Leht