Soome haridusminister külastab Tallinna ülikooli

2 minutit
2 vaatamist

Soome haridus- ja kommunikatsiooniminister Krista Kiuru tutvub kolmapäeval, 9. juulil Tallinna ülikoolis haridustehnoloogia ja haridusinnovatsiooni alase arendustegevusega, teatas TLÜ pressitalitus.

Visiidi ajend on Eesti ja Soome riigi vahel jaanuaris sõlmitud hariduspilve koostöömemorandum. Soome delegatsioon tutvub Tallinna ülikoolis Eesti haridustehnoloogia ja haridusinnovatsiooni alase arendustegevusega. Lähemalt tutvustatakse TLÜ haridusinnovatsiooni keskust ning TLÜ ja Samsungi algatatud Digipöörde projekti.

Külaskäik toimub minister Krista Kiuru riigivisiidi osana, mille käigus kohtub Kiuru ka Eesti haridus- ja teadusministri Jevgeni Ossinovskiga, et arutada haridusinnovatsiooni ning riikidevahelist hariduskoostööd infotehnoloogia vallas.

Eestil ja Soomel on palju häid näiteid, kus digivõimalusi tulemuslikult ära kasutatakse, Eestis näiteks arvutipõhine matemaatika ja progetiigri programm, kus algklasside lapsed õpivad programmeerimist, teatas haridus- ja teadusministeeriumi pressitalitus.

1974. aastal sündinud ning hariduselt riigiteaduste magister Krista Kiuru on olnud varem ka õpetaja. Kiuru on estofiil ning valdab vabalt eesti keelt.

Tallinna ülikooli külastavad lisaks minister Kiurule ka ministri erinõunik Jouni Parkkonen ning Soome transpordi- ja kommunikatsiooniministeeriumi internetiteenuste osakonna juhataja Kirsi Miettinen. Külalisi võõrustavad rektor professor Tiit Land, akadeemiline prorektor professor Priit Reiska, haridusinnovatsiooni keskuse juhataja professor Mati Heidmets ning haridustehnoloogia keskuse juhataja Mart Laanpere. Kohtumisel osalevad veel Eesti haridus- ja teadusministeeriumi EL-i ja rahvusvahelise koostöö osakonna juhataja Kalmar Kurs, peaekspert Anneli Roose ning e-teenuste osakonna juhataja Kristel Rillo.

2013. aasta sügisel avatud TLÜ haridusinnovatsiooni keskus on avatud koostöövõrgustik kõigile, kes on huvitatud hariduse arendamisest ja haridusuuendustest ning toetab innovaatiliste ja interdistsiplinaarsete lahenduste algatamist ja rakendamist hariduses. Keskuse koosseisu kuulub kaheksa laborit (ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse labor, alushariduse labor, keelelabor, looduslabor, loovlabor, tehnoloogialabor, terviselabor ja üldlabor), mis pakuvad innovaatilisi klassiruume koos tehnoloogiaga, et praktiliselt katsetada ja kasutada juba olemasolevaid ning ka alles väljatöötamisel olevaid ideid.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Riigikontrolli audit: HEV-õpilastele vajalik tugi kutsehariduses jätab soovida 

Riigikontrolli värske audit paljastas tõsised puudujäägid hariduslike erivajadustega (HEV) noorte toetamisel kutsehariduses. Enamikus…

17 minutit

„Aga matemaatikatund on siin hoopis põnevam!“

Lõppeval õppeaastal läbis üle pooleteise tuhande põhikooli- ja gümnaasiumiõpilase mingi osa õppekavast kutseõppeasutuses.

EHIS-e andmeil teevad kutsekoolid koostööd…

8 minutit

Kutsehariduse rebranding USA-s – kas ja mida on Eestil sellest õppida?

Eestis alanud kutsehariduse reformi ajendid on väga sarnased sellega, mis käivitas kutsehariduse rebranding’u…

6 minutit
2 kommentaari
Õpetajate Leht