Haridusminister: Ärgem laskem sel korduda!

2 minutit
4 vaatamist

Esmaspäevase tragöödia toimumise järel kohe Viljandisse sõitnud haridus- ja teadusminister Jevgeni Ossinovski tegi eile õhtul pöördumise, milles ütles, et seda sündmust on võimatu mõista ja valu sõnadesse panna, kuid kõige tähtsam on olla üksteise jaoks olemas ning mitte lasta sel korduda.

„On juhtunud tragöödia. Õppeveerandi esimese päeva on varjutanud sündmus, mida on äärmiselt raske uskuda ja absoluutselt võimatu mõista. Hukkus õpetaja. Koos Viljandi Paalalinna kooliperega leinab terve Eesti. Ei saa panna sõnadesse seda valu, mida me kõik tunneme koos nendega, keda tänane sündmus puudutas – õpetaja lähedased, tulistamise hetkel klassis ja koolis olnud õpilased, kogu ülejäänud koolipere, lapsevanemad, Viljandi linna elanikud, kõik Eestimaa koolid,” seisab ministeeriumist saadetud pöördumises.

„Olla üksteise jaoks olemas, panna tähele inimest enda kõrval ning märgata tema muret – koolis, kodus, sõprade ringis, ühiskonnas laiemalt – sellistel hetkedel mõistame, kui oluline see on. Keegi ei saa pöörata aega tagasi ja muuta seda ääretult traagilist juhtumit olematuks, kui väga me seda ka ei sooviks. Täna me leiname,” nentis minister.

Ja lisas: „Samas on meie kõigi kohus teha kõik selleks, et Eesti esimene koolitulistamine jääks ka viimaseks. Ärme lase sellel korduda. Me ei peaks kiirustama ennatlike järelduste tegemisega, vaid tajuma meie kõigi ühist vastutust kogukonna turvalisuse tagamisel.”

Haridus- ja teadusminister avaldab südamest kaastunnet Ene Sarapi lähedastele, kaasõpetajatele ja õpilastele.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Tugisüsteemide tugevdamine on kutsehariduse kestlikkuse võti

Riigikontrolli hiljutine audit kutsehariduses õppivate haridusliku erivajadusega (HEV) noorte toetamisest toob päevavalgele olulise süsteemse kitsaskoha:…

2 minutit

Koolitus ees, õnnetus taga

Olgu see uute tehnoloogiate juurutamine, kogukondade lõimimine, tervislike eluviiside kujundamine või mis iganes ühiskondlike probleemidega tegelemine, lahendust nähakse kooli õppekavade täiendamises…

10 minutit

TI kasutamise paradoks

Kuna ChatGPT-l pole üldist universaalset ja kõigile ühtmoodi nähtavat väljundit, on raske avalikult hinnata, mida ta meie õpilastele pähe hakkab ajama. Kuidas…

6 minutit
Õpetajate Leht