„Mis on valgus?” sai rahvusvahelise tunnustuse

,
1 minut
2 vaatamist

Rahvusvaheline haridusportaal Scientex tunnustas Tartu ülikooli ja Eesti nanotehnoloogiate arenduskeskust projekti „Quantum Spin-Off – kõrgtasemel teaduse ja ettevõtluse viimine koolidesse” läbiviimiseks valminud õppematerjali „Mis on valgus?” loomise eest, teatas Tartu ülikooli pressiesindaja.

Euroopa koolide võrgustiku hallatav ja teadlaste-õpetajate kogukonda ühendav haridusportaal Scientex andis projektimeeskonnale esimese õppematerjali auhinna (1st Scientix Resources Award) loodus-, tehnoloogia-, inseneri- ja matemaatikateadustes.

Eestikeelne õppematerjal „Mis on valgus?” on kättesaadav „Quan­tum Spin-Offi” projekti Tartu üli­kooli lehel, kus on üleval ka teiste koostööprojektide käigus väljatöötatud materjalid. Scientixi portaal pöörab auhinnatud õppematerjalile tähelepanu uudiskirjades, Scientixi korraldatud sündmustel ja meediakampaaniates. Õppematerjal on tõlgitud ka kreeka, inglise ja saksa keelde.

Projektiga „Quantum Spin-Off” soovitakse õpilastele näidata, kuidas innovaatiline idee võib viia uue ettevõtte asutamiseni. Projekti sihtrühmad on valdkonnast huvitatud 10.–12. klassi õpilased ja nende õpetajad. Tutvudes valdkonna õppematerjalidega omandatakse kogemus, kuidas rakendada uurimistulemusi oma virtuaalses ettevõttes.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Paarispraktika: jagatud kogemus kui võimalus ja väljakutse

Eripedagoogika ja logopeedia tudengid lähevad üha sagedamini praktikale paarikaupa, mis loob unikaalse ja mitmetahulise õpikeskkonna.

Logopeedia…

7 minutit

Värske EHA keskendub üldpädevustele ja heaolule

Eesti Haridusteaduste Ajakirja (EHA) värskest ajakirjanumbrist leiate üheksa väga aktuaalset teadusartiklit Eesti haridusteadlaste Eestis tehtud uuringutest. Eripedagoogika…

4 minutit
Õpetajate Leht