TTÜ-s avati küber­kriminalistika ja küber­julgeoleku keskus

,
1 minut
2 vaatamist

Tallinna tehnikaülikool (TTÜ) korraldas kolmapäeval ja neljapäeval konverentsi „CyberCrime2014”, kus avati TTÜ küberkriminalistika ja küberjulgeoleku keskus, mille eesmärk on tõsta õppe-, teadus- ja arendustegevusega Eesti küberjulgeoleku kompetentsust ja võimekust.

Koostöölepingule kirjutasid alla TTÜ, sise-, justiits-, kaitse-, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, politsei- ja piirivalveamet, Eesti kohtuekspertiisi instituut ja riigi infosüsteemi amet.

Siseminister Hanno Pevkuri sõnul aitab loodav keskus tagada rahvusvahelisel tasemel küberjulgeoleku spetsialistide järelkasvu: „Eesti on kujunemas küberjulgeoleku valdkonnas NATO ja Euroopa Liidu veduriks ning märkimisväärselt on kasvanud riikide huvi Eesti küberturbe kogemuse vastu.”

Konverentsil keskenduti küberkriminalistikale ja küberjulgeoleku tehnoloogilistele aspektidele, näiteks küberkriminalistika kasutamisele turvaintsidentide lahendamisel ning süsteemide automaatse seadistamisega seotud probleemidele ja võimalustele. Ettekannetega esinesid eksperdid Eestist, Aust­raa­liast, Lätist ja Sloveeniast.

TTÜ küberkriminalistika ja küber­julgeoleku keskus on võrgustiku Euroopa Network of Cyber­crime Centres of Excellence for Trai­ning, Research and Education liige.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Paarispraktika: jagatud kogemus kui võimalus ja väljakutse

Eripedagoogika ja logopeedia tudengid lähevad üha sagedamini praktikale paarikaupa, mis loob unikaalse ja mitmetahulise õpikeskkonna.

Logopeedia…

7 minutit

Värske EHA keskendub üldpädevustele ja heaolule

Eesti Haridusteaduste Ajakirja (EHA) värskest ajakirjanumbrist leiate üheksa väga aktuaalset teadusartiklit Eesti haridusteadlaste Eestis tehtud uuringutest. Eripedagoogika…

4 minutit
Õpetajate Leht