Koolid saavad taotleda toetust meeskonnatööks ja uuenevaks õpikäsituseks

1 minut
4 vaatamist

Ümber korraldatud koolid saavad taotleda toetust koolimeeskondade arendamiseks ning uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks.
Toetust meeskonnatöö edendamiseks saavad taotleda koolid, mis on ümber korraldatud 2014. aasta algusest või loodud 2015. aasta juunist. Taotlusvooru eelarve on 60 000 eurot ja maksimaalne toetussumma on kuni 5000 eurot projekti kohta.

Lisaks saavad koolipidajad taotleda toetust oma kooli personali arendusprojektidele, mis aitavad kaasa uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomisele. Eesmärk on koolimeeskondade suurem roll õppiva kooli põhimõtete juurutamisel ning et õpetajad rakendaksid igapäevases töös mitmekesiseid õpetamismeetodeid.

Mikiver märgib, et vajadus sellise võimaluse järgi tuli välja ka Balti uuringute instituudi üle-eelmisel aastal avaldatud õpetajate täiendusõppe uuringust. „Järeldustes märgiti, et senisest enam peab pakkuma võimalusi saada koolispetsiifilisi koolitusi.”

Uueneva õpikäsituse rakendamiseks on toetust võimalik taotleda kahel korral aastas. Esimene voor toimub mais ja teine sügisel. Selle taotlusvooru eelarve on 100 000 eurot ja maksimaalne toetussumma on 10 000 eurot projekti kohta.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Õpetajate Lehe uus peatoimetaja on Kristi Helme

Reedel valiti Õpetajate Lehe uueks peatoimetajaks Kristi Helme, kes asub tööle alates 10. augustist.

Praegu töötab Kristi Helme…

2 minutit

Õpetajate hääl kaikus jälle mäe peal

Eesti Haridustöötajate Liit kutsus haridushuvilisi teisipäeval Toompeal toimuvale demonstratsioonile „Õpetajaid kuulates, Eestit hoides“. Mõte oli juhtida poliitikute tähelepanu õpetajate…

13 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht