Eesti teadusagentuur toetab õpilasteadust noore uurija stipendiumiga

1 minut
2 vaatamist

Noore uurija stipendiumikonkursile on oodatud kandideerima 8.–11. klassi teadushuvilised noored, kes soovivad oma uurimistöö tegemisel saada abi teadlasest juhendajalt. Konkursi tähtaeg on 17. oktoober.

Kandideerida saab üksi või kuni kolmeliikmelise meeskonnaga. Stipendium pakub noorele uurijale ja juhendajale nii korralduslikku kui ka rahatuge: aitab õpilasel leida teadlasest juhendaja ning toetab uurimistööks vajalike juhendamis- ja muude kulude katmisel. Konkurss toimub kord aastas.

Konkursi korraldajatena peame stipendiaatide väljavalimisel silmas, et õpilased oleksid Eesti eri paigust ja plaanitavate uurimistööde teemad kataksid eri valdkondi. Eriti julgustame osalema suurtest keskustest väljaspool elavaid õpilasi.

Noore uurija stipendiumi konkurss toimub juba kuuendat aastat ja selle aja jooksul on õpilased uurinud palju põnevat, alates näiteks luulekogudest ja lõpetades õhu ammoniaagi- ja vere glükoosisisaldusega. Uurimistöid on edukalt kaitstud oma koolis ja need on pälvinud auhindu riiklikel konkurssidel.

Noorte uurijate kogemustest uurimistööde tegemisel saab lähemalt lugeda portaalist miks.ee.

Noore uurija stipendiumit rahastab Euroopa regionaalfondi tegevus TeaMe +.

Konkursi veebileht

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Õpetajate Lehe uus peatoimetaja on Kristi Helme

Reedel valiti Õpetajate Lehe uueks peatoimetajaks Kristi Helme, kes asub tööle alates 10. augustist.

Praegu töötab Kristi Helme…

2 minutit

Õpetajate hääl kaikus jälle mäe peal

Eesti Haridustöötajate Liit kutsus haridushuvilisi teisipäeval Toompeal toimuvale demonstratsioonile „Õpetajaid kuulates, Eestit hoides“. Mõte oli juhtida poliitikute tähelepanu õpetajate…

13 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht