Tallinna Waldorfi kooli õpilased avasid fotonäituse

1 minut
37 vaatamist

 

20. aprillil avasid Tallinna Vaba Waldorfkooli 11. klassi õpilased oma koolis fotonäituse „Waldorf – kus äratuskell ei ärata Sind, vaid Sina äratuskella!?“.

Fotograaf Annika Haasi juhendamisel tegi iga 11. klassi õpilane sellele fotoseeria oma koolist. Nii peegeldab näitus 14 vaadet oma koolile.

Näituse avamisel ütles Annika Haas, et hindab väga noorte julgust väljendada end nii nagu nad sisemiselt tunnevad. „Olin väga imestunud, kui noored kohe alguses tulid välja väga terviklike seeriatega oma kooli kohta,“ ütles Annika Haas. „Noored on väga küpsed ja teavad väga täpselt, mida nad tahavad, mida nad ootavad maailmalt ja iseendalt.“

11. klassi fotonäitus valmis integratsiooni sihtasutuse toel, kes koos haridus- ja teadusministeeriumiga toetab meediahariduse edendamist üldhariduskoolides ja kutseõppeasutustes.

Fotoprojekt eesmärk oli koos kooli 11. klassi ja professionaalse fotograafiga korraldada fotonäitus Waldorfi kooli igapäevaelu kohta, tähistamaks Waldorfi hariduse peatselt saabuvat 100. sünniaastapäeva. See võimaldas 11. klassil luua ise meediasisu professionaali käe all ning korraldada ise näituse kommunikatsioon.

Fotonäitusega saab tutvuda Tallinna Vaba Waldorfkooli II korrusel aadressil Tuulemaa 12.

 

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Õpetajate Lehe uus peatoimetaja on Kristi Helme

Reedel valiti Õpetajate Lehe uueks peatoimetajaks Kristi Helme, kes asub tööle alates 10. augustist.

Praegu töötab Kristi Helme…

2 minutit

Õpetajate hääl kaikus jälle mäe peal

Eesti Haridustöötajate Liit kutsus haridushuvilisi teisipäeval Toompeal toimuvale demonstratsioonile „Õpetajaid kuulates, Eestit hoides“. Mõte oli juhtida poliitikute tähelepanu õpetajate…

13 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht