Tootefotod Enea, Kitman Thulema, Nowy Styl, OMP, Topstar, VS, Wagner ja Zilenzio valikust.

Kitman Thulema sisustab nüüdisaegse kooliruumi

Tootefotod Enea, Kitman Thulema, Nowy Styl, OMP, Topstar, VS, Wagner ja Zilenzio valikust.
2 minutit
86 vaatamist

Avalikkuses räägitakse pidevalt, kuidas seoses demograafiliste muutuste, tehnoloogilise arengu, väärtushinnangute muutumise ja muutunud vajadustega ei saa töötamine, õppimine ega õpetamine enam vanamoodi jätkuda. 

Paljuski samadest ajenditest tulenevalt reformitakse Eesti hariduselus õppekavasid ja korrastatakse koolivõrku. Nüüdisaegne kool ei ole enam pelgalt tarkuste omandamise paik, vaid keskkond, mis kujundab noort isiksust, arendab tema sotsiaalsust ja võimekust avatud maailmas hakkama saada. Ütleb seaduski: „Põhikooli ülesanne on luua õpilasele eakohane, turvaline, positiivselt mõjuv ja arendav õppekeskkond, mis toetab tema õpihuvi ja õpioskuste, eneserefleksiooni ja kriitilise mõtlemisvõime, teadmiste ja tahteliste omaduste arengut, loovat eneseväljendust ning sotsiaalse ja kultuurilise identiteedi kujunemist.“

Traditsiooniline „õpetaja räägib, 36 õpilast kuulavad ja panevad kõik kirja“ päris hääbuv ruumilahendus ehk pole, aga muutuv õpikeskkond ja õpetamismetoodikad nõuavad alternatiive tavalisele klassiruumile. Nüüdisaegse õpikäsituse puhul räägitakse üha enam rühmapõhisest õppest, õppeainete lõimimisest, õppemeetodite kohandamisest õpilaste omadustega, et nad saavutaksid oma parima tulemuse. Füüsiline keskkond mõjutab väga olulisel määral, kui innukad on õpilased õppima ja õpetajad õpetama. Kooliruum peab soosima mitmesuguste ülesannete täitmist – keskendumine, kuulamine, arutelu, loomine jne –, aga võimaldama ka suhelda ja aktiivselt puhata. Nüüdiskoolis saab valida, kus ja kuidas õppida, ning ruumilahendust saab vajaduse järgi ümber mängida. Nüüdiskool arvestab päeva jooksul muutuvate õpperütmidega. Haridusvaldkonnas tehtud uuringute tulemusel peetakse ruumi suisa õpilase kolmandaks õpetajaks õpetajate ja kaasõppurite kõrval.

Õppimisest ja uuringutest rääkides ei saa unustada, et kui lapsed saavad piisavalt liikuda, on nad tervemad, rõõmsamad ja ka paremad õppijad. Tänapäeva istuval ajastul vajab liikumine teadlikku suunamist ja soodustamist ka pika koolipäeva jooksul. See aitab hoida õpilase tähelepanu ja kontsentreeritust.

Kitman Thulema ja tema partnerite laiast valikust leiab lahendused nii individuaalõppeks kui rühmatööks, suhtlemiseks kui aktiivseks puhkuseks. Meie projektijuhid on valmis nõu ja jõuga toetama lahenduste valimisel, et tagada sisustuse funktsionaalsus, ergonoomilisus ja kvaliteet. 

Valiku lihtsustamiseks on paljudel õpikeskkonna toodetel 2021. aasta veebruari lõpuni kampaaniahinnad.

Lähem info https://thulema.ee/kontorimoobel-tooted/#.koolimoobel.

THULEMA SALONG

Pärnu mnt 158, 11317 Tallinn 

Tel 651 8118, e-post thulema@kitmanthulema.ee.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Õpetajate täienduskoolitus: pärimuspärastlõuna Taevaskojas

Esmaspäeval, 25. augustil kl 15 toimub põhikooli- ja gümnaasiumiastme emakeeleõpetajatele Taevaskodade matkarajal pärimuspärastlõuna. Kolme kilomeetri…

2 minutit

Artome S1 võlu peitub kasutamise lihtsuses ja paindlikkuses

Artome S1 on kasulik abivahend koolidele, muutes õppimise kaasahaaravaks nii klassis kui klassist väljas.

Kompaktsesse ja…

2 minutit

Eestist minnakse vahetusõpilaseks nii Jaapanisse kui ka Ecuadori

„YFU Eesti kaudu välismaale õppima läinud noored on tagasi Eestisse tulles muutunud: nad on tolerantsemad…

3 minutit
Õpetajate Leht