Tallinna Ülikooli teadlaste artikkel pälvis Euroopa õpetajahariduse ühenduse auhinna

1 minut
57 vaatamist

Rahvusvahelises ajakirjas European Journal of Teacher Education ilmunud Tallinna Ülikooli teadlaste artikkel „Adopting technology in schools: modelling, measuring and supporting knowledge appropriation“ pälvis 2023. aasta Euroopa õpetajahariduse ühenduselt parima artikli auhinna.

Artiklis tutvustatakse tehnoloogia omaksvõttu koolides, teadmiste omaksvõtu mudeldamist, mõõtmist ja toetamist. Küsimustik, mis loodi teadmiste omastamise mudelit kasutades, aitas tuvastada koolitustel kasutatavaid teadmiste loomise ja õppimise praktikaid. Instrument oli võimeline ennustama tehnoloogiaga täiustatud õppemeetodite kavandatud kasutuselevõttu laiemalt kui individuaalse taseme konstruktsioonid, rõhutades sotsiaalsete tavade olulist rolli tehnoloogiate võimalikul kasutuselevõtul klassiruumis

Artikli autorid on Tobias Ley, Janika Leoste ja Katrin Poom-Valickis TLÜ haridusteaduste instituudist, Kairit Tammets, Edna Milena Sarmiento-Márquez digitehnoloogiate instituudist ja Maarja Hallik ühiskonnateaduste instituudist.

Auhind antakse üle 26.–28. oktoobrini Portugalis Bragas toimuval ATEE 2023 talvekonverentsil.

Artikkel täispikkuses: Adopting technology in schools: modelling, measuring and supporting knowledge appropriation (tandfonline.com)

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Õpetajate Lehe uus peatoimetaja on Kristi Helme

Reedel valiti Õpetajate Lehe uueks peatoimetajaks Kristi Helme, kes asub tööle alates 10. augustist.

Praegu töötab Kristi Helme…

2 minutit

Õpetajate hääl kaikus jälle mäe peal

Eesti Haridustöötajate Liit kutsus haridushuvilisi teisipäeval Toompeal toimuvale demonstratsioonile „Õpetajaid kuulates, Eestit hoides“. Mõte oli juhtida poliitikute tähelepanu õpetajate…

13 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht