Tervishoiu kõrgkoolis tahetakse saada füsioterapeudiks

1 minut
5 vaatamist

Tartu tervishoiu kõrgkooli kommunikatsioonijuhi Jaanika Niinepuu teatel oli kooli tänavune populaarseim eriala füsioteraapia, kus ühele õppekohale kandideeris 18 huvilist.

Üle kümne avalduse ühele õppekohale oli ka radioloogiatehniku (11 avaldust õppekohale) ja tervisekaitse spetsialisti (10 avaldust õppekohale) õppekaval. Tulevasi füsioterapeute võtab kool tänavu vastu 32, radioloogiatehnikuid 22 ning tervisekaitsespetsialiste 16. Nimetatud õppekavadele pürgis vastavalt 584, 247 ja 160 huvilist. Kõige rohkem avaldusi (703) esitati aga õe õppekava 156 õppekohale, kus konkurss ühele kohale oli seega 4,5.

„Sellel aastal on palju teadlikke kandideerijaid, kes on osalenud mõnes haiglas töövarjupäeval või õppinud meditsiinisuunaga klassis,” viitas Tartu tervishoiu kõrgkooli õppekorralduse koordinaator Ele Hansen. „Samuti võib välja tuua, et märkimisväärselt kandideeris nö teise ringi õppijaid, kellel juba ülikoolidiplom olemas.”

Kokku võtab Tartu tervishoiu kõrgkool vastu rakenduskõrghariduse õppekavadele 308 ja kutseõppesse 66 uut õppijat. Sisseastumisavaldusi esitati rakenduskõrgharidusõppesse 2285 ja kutseõppesse 213.

Vastuvõetute esialgne nimekiri avaldati teisipäeval, 21. juulil sisseastumiskeskkonnas SAIS, kus tuleb konkursi edukalt läbinud üliõpilaskandidaatidel neljapäevaks, 23. juuliks kinnitada õppimatulek.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Paarispraktika: jagatud kogemus kui võimalus ja väljakutse

Eripedagoogika ja logopeedia tudengid lähevad üha sagedamini praktikale paarikaupa, mis loob unikaalse ja mitmetahulise õpikeskkonna.

Logopeedia…

7 minutit

Värske EHA keskendub üldpädevustele ja heaolule

Eesti Haridusteaduste Ajakirja (EHA) värskest ajakirjanumbrist leiate üheksa väga aktuaalset teadusartiklit Eesti haridusteadlaste Eestis tehtud uuringutest. Eripedagoogika…

4 minutit

Keelt märgata on tahte küsimus

Praegusel suurte muutuste ajal on üha olulisem mõista keele olemust, keele rolli mõtlemises ja õppimises ning veelgi laiemalt – inimeseks olemises,…

8 minutit
Õpetajate Leht