Reedel, 26. augustil toimub Tartu ülikooli Narva kolledžis järjekorras juba 17. Eesti mitmekeelsete koolide pedagoogide aastakonverents teemal „Õpetaja digipädevused: kas e-tiiger magab?“. Ühepäevasel konverentsil osaleb ligi 350 haridustöötajat üle Eesti. Tänavusel konverentsil on uuendusena ka sektsioon, kus koolilapsed õpetavad õpetajaid näidistundides. Konverentsi lõpetab haridus- ja teadusminister Jürgen Ligi uue kooliaasta algusele pühendatud sõnavõtuga.
Pika traditsiooniga Narva pedagoogilise konverentsi eesmärk on mitmekeelsete koolide õpetajate ja juhtkonna kutsepedagoogiliste pädevuste arendamine ning hindamis- ja eneseanalüüsi oskuste ja kompetentsuse tõstmine kogemuste vahetamise ja uute lähenemiste tutvustamise kaudu. Algusaastatel vene õppekeelega koolide õpetajatele suunatud kohalik konverents on praeguseks kasvanud üle-eestiliseks.
Tänavuse konverentsi põhiteema on Eesti õpetajate ja õpilaste digipädevused ning nende arendamise perspektiivid. Haridus- ja teadusministeeriumi üldharidusosakonna juhataja Irene Käosaar tutvustab digipädevuste ja nende hindamise mudelit, mis ministeeriumi tellimusel hariduse infotehnoloogia sihtasutuses valmis.
Konverentsi üheksas sektsioonis jagavad Eesti koolide ja lasteasutuste õpetajad kogemusi infotehnoloogiate kasutamisest õppeprotsessis. Esmakordselt on konverentsil sektsioon “Muna õpetab kana”, kus kooliõpilased viivad läbi näidistunde õpetajatele infotehnoloogia kasutamisest. Lastevanematele mõeldud sektsioonis räägitakse lastevanemate kaasamisest mitmekeelsesse õppesse Soome, Läti ja Eesti koolide näitel.
XVII Narva pedagoogiline konverents algab 26. augustil kell 11 Tartu Ülikooli Narva kolledžis aadressil Raekoja plats 2, Narva.
Konverentsi kavaga saab tutvuda siin.
Lisa kommentaar