Kuusteist alustavat koolijuhti said võimaluse osaleda aastases arenguprogrammis

1 minut
2 vaatamist

Startis haridus- ja teadusministeeriumi ja SA Innove alustavate koolijuhtide arenguprogrammi teine lend, mis aitab kuueteistkümnel uuel juhil Eesti eri paigust sisse elada ja luua ametialaseid kontakte.

Alustavate koolijuhtide toetamiseks ellu kutsutud programmi käigus süvendatakse arusaama juhirollist ja nüüdisaegsetest juhtimisteooriatest ning arendatakse koolijuhi tööks vajalikke oskusi. Programmi raames õpivad esimest korda ametis olevad koolidirektorid, kuidas rakendada kogu koolimeeskonna, õpilaste ja vanemate potentsiaali.

Eesti koolijuhtide ühenduse esimehe, Tallinna inglise kolledži direktori Toomas Kruusimägi sõnul on programm oluline kaasaegse kooli kujundamisel. „Kooli kaasajastamiseks on vaja professionaalsete oskusega, teotahtelisi ja muutunud õpikäsitus tundvaid haridusjuhte,” sõnas ta.

Suur osa 2017. aasta juunini kestvast programmist on seotud vajaduspõhiste ülesannete lahendamisega osalejate töökohal. Lisaks toimuvad õppekäigud teistesse koolidesse nii Eestis kui välismaal ning osalejatel on võimalus kasutada kogenud koolijuhist mentorite tuge.

Alustavate koolijuhtide arenguprogrammi teise lennu osalejate nimekiri.

Lähem info programmi kohta Haridus- ja Teadusministeeriumi kodulehelt.

 

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Õpetajate Lehe uus peatoimetaja on Kristi Helme

Reedel valiti Õpetajate Lehe uueks peatoimetajaks Kristi Helme, kes asub tööle alates 10. augustist.

Praegu töötab Kristi Helme…

2 minutit

Õpetajate hääl kaikus jälle mäe peal

Eesti Haridustöötajate Liit kutsus haridushuvilisi teisipäeval Toompeal toimuvale demonstratsioonile „Õpetajaid kuulates, Eestit hoides“. Mõte oli juhtida poliitikute tähelepanu õpetajate…

13 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht