Meil on päevakorral kõikvõimalikud lõiminguvariandid. Peast ei oska enam öeldagi, kui mitu lõiminguprojekti meil käsil on. Paneme kõik Stuudiumisse kirja, sealt saab vaadata.
Teiseks katsetasime 60 minuti pikkuse pausiga keset koolipäeva. Ühelt poolt oli see mõeldud koostööajaks õpetajatele, kes ise soovisid, et see aeg võiks olla enne koolipäeva lõppu, kui keegi pole veel liiga väsinud. Teiselt poolt lootsime, et pikem paus koolipäevas annab õpilastele senisest rohkem võimalusi liikuda.
Novembris katsetasime seda. Selgus, et päris kõigile ei sobinud. Väikesed lapsed ja gümnasistid kasutasid seda rõõmuga, kuid vahepealne vanuseaste vaimustust üles ei näidanud. Teiseks selgus, et algklassiõpetajad pidid tunnise pausi ajal oma õpilastega koos olema ega saanud koostööd teha. Kuna algklassidel on vähe tunde, võivad nemad teha koostööd ka pärast tunde.
Mais katsetame 40 minutit pika pausi mudelit. Loodame, et sellest kasvab välja meie järgmise õppeaasta uus päevajaotus.
Järgmisel õppeaastal hakkame vaatama, kuidas hindamisel numbrite mõju vähendada ja tagasisidet sisulisemaks muuta. 3. juunil peame projektipäeva „Kohtumiste kohvikud” ja tähistame sellega kooli 85. sünnipäeva.
Lisa kommentaar