Püüame avatud õpiruumi võimalusi senisest rohkem kasutusele võtta. Projekteerijad käivad praegu majas. Oleme nende jaoks kirja pannud, mida oma koolimajas muuta tahame.
Ühe asjana tahame laiendada avatud õpperuumis õppimist. Praegu ehitame vana EPT-aegset spordihoonet kooli aulaks ümber. Seda ei kasuta me ainult pidulikeks aktusteks, vaid ka avatud õpiruumina. Aulas saab kolm paralleelklassi korraga tegutseda. Oleme käinud õpetajatega Tartu Kivilinna koolis vaatamas, kuidas neil kolm klassi ja neli õpetajat koos töötavad. Neil tehti ka eelnevalt mõningaid ümberehitusi. Avatud õpiruumis ei õpita muidugi kogu aeg, vaid teatud teemasid. Algklassimajas on meil samuti väike saalike ja sellegi tahame niimoodi ümber teha, et seal saaks avatud õpiruumi põhimõtteid rakendada.
Seoses nende muudatustega oli meil õpetajatega ajurünnak. Õpetajate üks soov oli pisut üllatav, kuid mõistetav. Õpetajate tuba on meil kitsuke, sellest ühel pool asub õppealajuhataja ja teisel pool direktori kabinet. Meil on avatud uste poliitika, hoiame uksi lahti, kuid õpetajatel on ka selliseid jutte, mida direktor ei pea oma kabinetti kuulma. Õpetajad tahavad mõnel teemal ainult omavahel suhelda. See tähendab, et peame leidma direktori kabinetile uue asukoha. Ilmselt paigutame selle kooli peaukse lähedale, sest siis on direktor kooli külastajatele lihtsalt kättesaadav. Praegu peab võõras inimene direktori ruumi koolimajas otsima.
Üks muutus on veel: järgmisel aastal oleme seoses haldusreformiga juba Pärnu linna kool.
Lisa kommentaar