Eneli Kindsiko: haridustehnoloogia vabastab õpetajate aega ja kohandab õpet õpilasele sobivaks

1 minut
138 vaatamist

Eestil on hea potentsiaal haridustehnoloogia abil õpetajate nappust leevendada, ent takistuseks on napp koostöö ja riikliku pikaajalise perspektiivi puudumine haridustehnoloogia rakendamisel, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Eneli Kindsiko keskuse blogis.

Tänased lapsed saavad oma esimese nutitelefoni valdavalt juba esimestel kooliaastatel. Programmeerimiskursused võivad lapsed juba lasteaias läbi teha. Algkooli lõpuks võivad usinamad juba ise arvutimänge luua. Üheksa-aastased suudavad kooli infosüsteemidesse häkkida, et oma hindeid või õpetajate paroole nalja pärast ära muuta. Uued põlvkonnad on sõna otseses mõttes tehnoloogiasse sündinud, mistõttu ka ootused hariduse saamisele ning ligipääsule on ajaga muutunud.

Arenguseire Keskuse blogis kirjutab Eneli Kindsiko, et tehnoloogia muudab seda, kuidas õpetatakse, ent ka seda, kuidas õpitakse. Loe lähemalt siit.

Arenguseire Keskus on ühiskonna ja majanduse tulevikuarenguid analüüsiv mõttekoda Riigikogu juures. Keskus viib läbi erinevatel teemadel uurimisprojekte, mille eesmärk on ühiskonna pikaajaliste arengute analüüsimine ning uute trendide ja arengusuundade avastamine.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eesti Lastehoidude Liidu juht Mari Kummer: „Kas Tallinnal on alusharidussektoris raha üle?“

10. juunil teatas Tallinna Linnavalitsus kavatsusest kaotada lasteaedade kohatasu…

3 minutit
1 kommentaar

Õpetajate Lehe uus peatoimetaja on Kristi Helme

Reedel valiti Õpetajate Lehe uueks peatoimetajaks Kristi Helme, kes asub tööle alates 10. augustist.

Praegu töötab Kristi Helme…

2 minutit

Õpetajate hääl kaikus jälle mäe peal

Eesti Haridustöötajate Liit kutsus haridushuvilisi teisipäeval Toompeal toimuvale demonstratsioonile „Õpetajaid kuulates, Eestit hoides“. Mõte oli juhtida poliitikute tähelepanu õpetajate…

13 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht