Õpetajate Leht 16. septembril
Päevakorral
- Ragnar Kaasik – Hiidlaste ramm vs. riik. Kes keda või hoopis koos?
- Ragnar Kaasik – „Kommunikatsioon on olnud hakitud ja seda mõlemalt poolt.“
Arvamus
- Kristi Helme – Koolipäeva hilisem algus: laste heaolu on olulisim
- Kaarel Tarand – Kui uuendada, siis lõpuni
- Indrek Riigor – Veel on aega päästa noored hinged*
- Egle Hollman, Maarja Leisalu – Käitumise ja hoolsuse asemel võiks koolis hinnata üldpädevusi
Elu ja inimesed
- Tiina Vapper – Tiina Brock: „Tahtsin kogeda, mida tähendab Ida-Virumaal õpetada“
- Kristi Helme – Narva salajase sõjatehase töötajad rääkisid oma loo
Üldharidus
- Laura Jõgar – Koolipäev algab siis, kui buss jõuab
- Toomas Raag – Õpetaja karjäärimudel – kas tugev tugi või petlik lootus?
- Sirje Pärismaa – President pidas koolirahvaga aru tehisaru üle
Teadushuviharidus
- Liia Tammes – Kuidas jõuaks haridus väärtusloomesse?
- Ülle Frey – Operaator Kõpsu radadel animatsiooni avastamas
- Koolitund, mis viib õpilased Euroopa Elamuskeskusesse
- AHHAA kutsub avastama: põnevad õppeprogrammid igale kooliastmele
- Too teadushuviharidus oma kogukonda
- Kaidi Meus – „Rakett Juunior“ kutsub taas: algab võistlus Eesti nutikaima kooli tiitlile
- Ana Valdmann – Tartu Ülikooli teaduskool – formaal- ja mitteformaalhariduse lõimingu teerajaja
- Enn Kerner – Tehnoloogiaharidus saab koolides uut hoogu koostöös lennundusekspertidega
- Eesti Teadushuvihariduse Liit – tugivõrgustik LTT juhendajatele
- Innovaatiline õpe innovatsioonikeskuses INNOKAS
- Cristel Kiilstrom – Õpilasakadeemia valmistab noori ülikooliks ette
- Madis Kasemaa – Uurides, kogedes ja avastades – loodusharidus käega katsutavaks
- TalTechi kursused avavad kooliõpilastele uusi põnevaid õppimisvõimalusi
- Taisi Metsaviir – Viimsi Teaduskool alustab uut õppeaastat uute võimalustega
