Inger Klesment
-

Noor, tule digioskuste muredest kaasa rääkima
Oleme harjunud mõtlema laste ja noorte digimeediapädevuste arendamisest kui ülesandest, mida saavad lahendada ainult õpetajad ja lapsevanemad. Kipume…
4 minutit -
Digikäkkide sein koosneb kasutatud telefonikaantest.Foto: Gretel JuhansooMängulised ja loovad lähenemised pakuvad rõõmu nii õpetajale kui ka õppijale
Meediapädevuste õpetamine ei pea olema keeruline ega masendav, ehkki meedia kaudu meieni…
3 minutit -
Digikäkkide sein Tartu Kunstimuuseumis. Sellelt saab lugeda internetis ette tulnud piinlikke, naljakaid ja hoiatavaid juhtumisi. Foto: Gretel JuhansooKuidas kaasata meediahariduses õpilasi?
Enam kui 11 000 lapsega läbi viidud digiturvalisuse mängudes on jäänud selgelt kõlama, et lapsed otsivad internetimurede korral abi…
3 minutit -
Digiohutuse mängude mängimine lasteaias. Fotod: Anna VjaznikovaDigiohutuse mängud lasteaiale ja koolile
Lapsed tahavad pigem üksteise lugudest õppida kui õpetaja monoloogi kuulata.
Kolme lapse ema ja meediatudengina soovisin toetada lasteaia- ja…
9 minutit1 kommentaar -
Inger Klesment.Koolid Instagramis – kas paratamatus või võimalus?
Kas koolide sotsiaalmeediakontod on tänapäeva maailma paratamatus, kus koolipere killustunud infomullidesse pääsemiseks tuleb digisisu luua mitmel…
11 minutit
