Jonas Nahkor
-
Arutelusid peetakse igal võimalusel neis tingimustes, mis annab mõtetele hapnikku ja inspiratsiooni. Koolitusel osalejad Raadi looduskaitsealal kavandamas üht tegevuspunkti loodava õpperaja jaoks.
Eesti Keskkonnahariduse Ühingu viis aastaringi
2017. aasta sügisel, kui lähenes iga-aastane keskkonnahariduse aastakonverents, toimus päris kõva eeltöö ja sagimine loomaks Eesti Keskkonnahariduse Ühingut….
4 minutit -
Jonas Nahkor.
Meie aja usulisest kriisist haridusmõtlemises
„ja udu läheb aina tihedamaks
udu läheb kohevamaks udu läheb jumalast uduseks
udu läheb tihkeks ja tahkeks paksuks ja vedelaks
udu…
11 minutit1 kommentaar -
Jonas Nahkor esinemas Scientix Eesti 2019 konverentsil. Foto: erakoguJonas Nahkor esinemas Scientix Eesti 2019 konverentsil. Foto: erakogu
Kas suuna valime meie või ütleb selle tuul?
Läksin Scientixi konverentsile teadmisega, et kirjutan sellest Õpetajate Lehte artikli. Esimene päev oli mul enda tegemisi täis, kuid…
6 minutit2 kommentaari -
Rabaretke ja rajale sätitud küsimusi ilmestasid osalistele jooksvalt meenunud lood ja jutustused.
Keskkonnahariduses on tekkimas ühine vereringe
Looduslähedase hariduse huvilised kohtusid augustis esmakordselt keskkonnahariduse ühingu korraldatud keskkonnahariduse suveakadeemias. Juba praegu, vahetult pärast koosveedetud aega, on…
4 minutit -
2017. aasta sügisel toimus Väätsa koolis targa maja programm, kus osalesid ka Kiviõli kooli õpilased. Muuhulgas ehitati ka energiasäästlike hoonete mudeleid.
Suund on pikaajaline lõimimine
Kui eesel Iiah oma sõprade lemmiktoidud kokku segas, kas see supp oli siis lõiming?
Muidugi mitte – Iiah sai kokku söödamatu plöga….
6 minutit -
Kontakt lastega annab ühtpidi trotsi ning teistpidi usku, et jääme selleks paigaks maailmas, kus inimesed teavad, mis loodus iseeneses tähendab. Mitte loodus kui ressurss, mille kasutajad me oleme, vaid loodus kui varandus, mille avastajad me oleme. Foto: Veljo RunnelKontakt lastega annab ühtpidi trotsi ning teistpidi usku, et jääme selleks paigaks maailmas, kus inimesed teavad, mis loodus iseeneses tähendab. Mitte loodus kui ressurss, mille kasutajad me oleme, vaid loodus kui varandus, mille avastajad me oleme. Foto: Veljo Runnel
Mis kasu on Eesti keskkonnahariduse ühingust õpetajale?
Mets kasvas juba enne inimest. Ning kukkus ümber ja mädanes ära, samuti ilma inimeseta. Pikas plaanis…
5 minutit