Liina Malva
-
Anne Meyer, David Rose, David Gordon „Universal Design for Learning: Theory and Practice“
Õppimise neuroteadused juhendavad tööd klassiruumis
Üheksakümnendate alguses tutvustasid kliiniline psühholoog Anne Meyer ja neuropsühholoog David Rose koos oma kolleegidega Harvardi ülikoolist…
3 minutit1 kommentaar -
Õpetajaks õppijad saavad oma e-portfoolio
Veebruarist hakatakse Tartu ülikooli klassiõpetajate praktika raames kasutama uut hindamismudelit ja luuakse e-portfoolio keskkond, mille abil tõhustub õpetajakoolituse tudengite töökohal õppimine ning suureneb tagasiside.
Uue hindamismudeli on meie teadlased välja töötanud koos Utrechti ülikooliga EL-i 7. raamprogrammi projekti WATCHME (Workplace-based e-assessment technology for competency-based higher multi-professional education) raames. Projekti eesmärk on muuta töökohal õppimine elektroonilise portfoolio abil efektiivsemaks. Projekti…
3 minutit