PISA 2009 tulemuste analüüsist* Eesti koolides selgus ootamatult, et väikese efektiivsusega koolides ootasid õpetajad, et eraldi makstaks iga tegevuse eest, mis pole otseselt seotud tunniandmisega. Nad pidasid protsessi olulisemaks kui tulemusi. Kõrge efektiivsusega koolides pidasid õpetajad oluliseks õpitulemusi. Nad leidsid, et täiendav tegevus on õpetajatöö osa, ega oodanud iga tegevuse eest eraldi tasu.
PISA uuringuist on teada, et kodude majanduslik, sotsiaalne…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.