Margit Sellik
-
Eriti suur on probleem loodus- ja täppisteaduste ainete õpetajatega, kelle kvalifikatsiooninõuetele vastavuse kohta puuduvad riigil Riigikontrolli hinnangul korrektsed andmed. Foto: Raivo Juurak
Õpetajate kvalifikatsioon – kas võimatu või võimalik missioon?
Nii ülikoolid kui ka riik pingutavad selle nimel, et põhikooli- ja gümnaasiumiõpetajal oleks võimalik…
6 minutit3 kommentaari -
Liudmila Zaichenko. Foto: TLÜLiudmila Zaichenko. Foto: TLÜ
Kuidas tunneb end muutuste tuultes venekeelne õpetaja?
Üleminek eestikeelsele õppele on toonud tähelepanu keskmesse vene õppekeelega koolid, millest avalikkusel kipub olema stereotüüpne ettekujutus….
9 minutit -
Kristi Jüristo.
Kuidas saada professionaalseks noorsootöötajaks
Kes on professionaalne noorsootöötaja, millele ta oma töös toetub ning kuidas oma tööd hindab? Noorsootöötaja elukutsest ja…
7 minutit6 kommentaari -
Kas lahendame kriisi või loome tulevikku?
Kuidas kujundada ümber õppeprotsessi ning luua tingimusi õpetajate (koos)tööks? Selles küsimuses jagavad kogemusi Tallinna ülikooli „Tulevikukooli“ arendusprogrammis tegutsevad…
5 minutit