Marika Ratnik
-
III kooliastme õpilane on kujutanud kaktusena oma väga väikeseks jäänud õpimotivatsiooni. Kunstitööle isikliku tähenduse omistamine aitas õpilasel aru saada, mida ta saab ise õpimotivatsiooni kasvatamiseks teha. Foto: Marika Ratnik
Koolikunstiteraapia koolidesse?
Koolikunstiteraapia on koolis rakendatav loovteraapia, kus kasutatakse visuaalkunsti meetodeid ja tehnikaid, et leevendada õpilase hariduslikke ja psühholoogilisi probleeme ning arendada…
4 minutit -
8. klassi õpilase ühe seansi kunstitöö „Liblika suudlus“. Liblikas oli õpilase jaoks kaitseingli tähenduses.
Loovteraapia kogub koolis populaarsust
Koolide juhtkonnad näevad kunsti-, muusika- ning tantsu- ja liikumisteraapias lisavõimalust õpilaste toimetuleku toetamisel.
Möödunud kevadel moodustati Eesti loovteraapiate ühingu juurde…
5 minutit1 kommentaar -
See pilt kujutab päikesesüsteemi, kus on hea planeet, veeplaneet, pilveplaneet, tornaadoplaneet. Kõik planeedid on omavahel ühendatud torudega, mida mööda liigub vesi ja toit. Pilti joonistades ütles õpilane mitmel korral: „Nendel planeetidel elavad head, kes kaitsevad planeete.“
Kunstiterapeut – uus tegelane kooli tugisüsteemis
Kunstiteraapia pakub mitmesuguseid võimalusi laste kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu toetamiseks.
Väikeses põhikoolis õpib kaheksa-aastane poiss, keda…
5 minutit