Marika Ratnik
-
III kooliastme õpilane on kujutanud kaktusena oma väga väikeseks jäänud õpimotivatsiooni. Kunstitööle isikliku tähenduse omistamine aitas õpilasel aru saada, mida ta saab ise õpimotivatsiooni kasvatamiseks teha. Foto: Marika Ratnik
Koolikunstiteraapia koolidesse?
Koolikunstiteraapia on koolis rakendatav loovteraapia, kus kasutatakse visuaalkunsti meetodeid ja tehnikaid, et leevendada õpilase hariduslikke ja psühholoogilisi probleeme ning arendada…
4 minutit -
8. klassi õpilase ühe seansi kunstitöö „Liblika suudlus“. Liblikas oli õpilase jaoks kaitseingli tähenduses.
Loovteraapia kogub koolis populaarsust
Koolide juhtkonnad näevad kunsti-, muusika- ning tantsu- ja liikumisteraapias lisavõimalust õpilaste toimetuleku toetamisel.
Möödunud kevadel moodustati Eesti loovteraapiate ühingu juurde…
5 minutit1 kommentaar -
See pilt kujutab päikesesüsteemi, kus on hea planeet, veeplaneet, pilveplaneet, tornaadoplaneet. Kõik planeedid on omavahel ühendatud torudega, mida mööda liigub vesi ja toit. Pilti joonistades ütles õpilane mitmel korral: „Nendel planeetidel elavad head, kes kaitsevad planeete.“See pilt kujutab päikesesüsteemi, kus on hea planeet, veeplaneet, pilveplaneet, tornaadoplaneet. Kõik planeedid on omavahel ühendatud torudega, mida mööda liigub vesi ja toit. Pilti joonistades ütles õpilane mitmel korral: „Nendel planeetidel elavad head, kes kaitsevad planeete.“
Kunstiterapeut – uus tegelane kooli tugisüsteemis
Kunstiteraapia pakub mitmesuguseid võimalusi laste kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu toetamiseks.
Väikeses põhikoolis õpib kaheksa-aastane poiss, keda…
5 minutit