Pille Slabina
-
Kiviõli 1. keskkoolis õpetatakse ajalugu ning kirjandus- ja kunstiajalugu ühise lõimitud õppeainena. Fotol tutvustavad kooli direktor Heidi Uustalu, eesti keele ja kirjanduse õpetaja Anu Vau, ajalooõpetaja Tiina Kilumets ja kunstiajaloo õpetaja Pilvi Kuurmann oma koostöise õpetamise kogemust Tallinna ülikoolis. Loe lähemalt opleht.ee/2016/04/mitu-miljonit-narvirakku-loimingule-kulub. Foto: Raivo Juurak
Koostöine õpetamine – ajavõit ja paremad tulemused
Haridusuurijad eristavad lihtsalt koostööd (cooperation) ning koostööd kui protsessi (collaboration).
Muutunud õpikäsituse üks võtmesõnu on koostöö, sealhulgas…
7 minutit1 kommentaar -
Koolitegelikkusega seotud õpetajaharidus
Koolipõhine õpetajaharidus – kõlab ju loomulikult? Kuidas siis muidu õppida õpetajaks kui mitte koolis?
Tegelikkuses see pole nii ilmselge. Paljudes riikides, sealhulgas Eestis, on levinud ülikoolipõhine õpetajaharidus, millel koolitegelikkusega sageli just palju seost ei ole. Levib arusaam, et kooli probleemid muutuvad liialt kiiresti selleks, et ülikoolis antav õpetajaharidus jõuaks nendega kaasas käia.
Õnnestunud praktikakogemus ei tohiks sõltuda ühest targast, kes teab,…
5 minutit