Riin Seema
-
Riin Seema.Teismeliste digisõltuvus ja selle mõõtmine
Juba enne koroonat – aastatel 2012–2018 – näitas PISA uuring, et teismeliste digivahendite kasutamise aeg väljaspool kooli suurenes üheksa tunni…
6 minutit -
Riin Seema.Muinasjutt noorusõuntest ja eluveest
Keset kõige keerukamat kriisi saab õppe- ja kasvatustegevuses võtta abiks vanad head muinasjutud, mida on meile endale unejutuks või…
5 minutit -
Riin Seema.Riin Seema.Tervise kaitsmine on digipädevus: kontorivõimlemine distantsõppel
Oleme juba aasta aega lootnud, et koroonaga seotud olukord on ajutine. Peame tõdema, et…
5 minutit -
Riin Seema.Riin Seema.Pilkkontaktita virtuaalõpe: virtuaalne tund on kogemuslikult erinev samas ruumis toimuvast kontaktõppest
Vanadel headel aegadel, kui kontaktõpe oli veel võimalik,…
6 minutit -
Riin Seema.Riin Seema.Digiriigi jätkuv edu sõltub digiärksusest
Meie tehnoloogiainimesed on suutnud luua muinasjutulise digiriigi. Igal Eesti inimesel on igal hetkel võimalus valida, kas kasutada teenuseid…
5 minutit6 kommentaari -
Riin Seema.Riin Seema.Röövikust liblikaks ehk Milline võiks olla uus kaasav haridus?
Sadade teadusuuringutega on välja selgitud, et igal inimesel on kolm põhilist psühholoogilist vajadust ehk…
5 minutit -
Riin Seema.Koduse õpikeskkonna võimalused
Kõrvaltvaatajad ei pruugi alati mõista kodukontoris tehtava õpetajatöö mahtu. Selle artikli eesmärk ongi toetada õpetaja ellujäämist ja õpilaste tervise säilitamist…
5 minutit -
Riin Seema.Miks PISA teadustesti tulemused globaalselt langevad?
Alates aastast 2012 on Eesti õpilaste PISA teadustesti ehk loodusteaduste (science) tulemused järjest langenud. Miks on see…
4 minutit -
Riin Seema.Koolikiusamine kui kasvatusprobleem, mis nõuab süsteemset sekkumist
Ontarios Kanadas toetab võitlust koolikiusamisega haridusministri määrus, millega reguleeritakse haridusasutuste tööd nii indiviidi, klassi…
3 minutit
