Toomas Jürgenstein
-
ÕPETAJA SOOVITAB ⟩ Me peame rääkima eetikast!
Soovitan „Praktilise eetika käsiraamatut“ nii aineõpetajatele, kes tahavad toonitada väärtuselisi momente, klassijuhatajatele, kes puutuvad kokku ja lahendavad…
5 minutit -
Toomas Jürgenstein.
Usundiõpetuse hiilgus ja viletsus
Olen juba harjunud sellega, et iga 6-7 aasta tagant tõusevad usundiõpetusega seotud teemad ühiskonnas teravama tähelepanu alla.
Olen vastavat õppeainet õpetanud…
5 minutit1 kommentaar -
Toomas Jürgenstein.Toomas Jürgenstein.
Haridusteemad stardijoonel
Erakondadel on aeg koolirahvale oma haridusplatvorme selgitada.
Valimiste lõhna on õhus. Isegi suhteliselt kogenematu poliitikuna võin seda kindlalt kinnitada, sest poliitikas olevate…
5 minutit -
Paljuteadja või mõistja?
Haridus- ja teadusminister Jaak Aaviksoo augustikuine mõte koolis toimuva õpilasele huvitavaks muutmisest ja ainekavade ulatuslikust ülevaatamisest („Kas Eesti kool on huvitav?”, ÕpL 23.08) tõi mulle esmase emotsioonina meelde hiina mõttetarga Lao-zi ütluse: „Mõistja pole paljuteadja, paljuteadja pole mõistja.” Olen ministriga sarnaselt tunnetanud, et sageli oleks õpilastel vaja suuremat tähelepanu pöörata asjadest arusaamisele, probleemide analüüsimisele ning võimalike lahendusteede hulgast optimaalseima leidmisele. Need…
4 minutit4 kommentaari