Triin Kahre
-
Uus töövahend koolipsühholoogidele
Koolipsühholoogidel on valminud töövahend, mille abil saab senisest tõhusamalt toetada Eesti koolilaste arengut.
Koolipsühholoogidel on esimest korda taasiseseisvunud Eestis valminud töövahend, millega hinnata laste ja noorte psüühilisi protsesse ning nende mõju õppeedukusele. Ligi kaks aastat väldanud testiprojekt koostöös koolipsühholoogide ühingu, Tallinna ülikooli ja SA Innovega on lõpule jõudmas ning võime uhkusega tõdeda, et suur samm Eesti koolilaste arengu toetamiseks…
6 minutit -
Kuidas märgata HEV-last?
Keda ja kuidas koolis märgata? Kas üldse? Meie ühiskond on viimaste aastakümnetega teinud läbi suured muutused, mistõttu on lapsed koolis varasemast teistsugused. Kuid kas kool jaksab nende muutustega sammu pidada?
Täpselt 20 aastat tagasi astusin ma ülikooli kasvatusteadusi õppima, kuid mul polnud plaanis minna tööle kooli. Ma sattusin sinna nii nagu mitmedki tänapäeva noored seda teevad, juhuslikult.
Alustasin tööd õpetajana väikses maakoolis….
13 minutit3 kommentaari -
Tallinna ülikoolis hakatakse koolipsühholoogide hindamisvahendit välja töötama
Aastakümneid on suureks probleemiks olnud, et Eesti koolides töötavatel psühholoogidel pole korrektseid hindamisvahendeid. Seda kinnitas ka 2012. aastal koolipsühholoogide hulgas läbi viidud küsitlus.
Euroopa majanduspiirkonna finantsmehhanismi 2009.–2014. a programmi „Riskilapsed ja -noored” raames toetatakse projekti, mille sisu on põhikooliõpilaste psüühiliste protsesside hindamisvahendite komplekti koostamine ja tugispetsialistide koolitamine. Projekt toimub Eesti koolipsühholoogide ühingu eestvõtmisel…
1 minut