Triin Noorkõiv
-
Triin Noorkõiv.Triin Noorkõiv.
Haridusleppe suurim murekoht: alustava õpetaja nähtamatuks muutumine
Järelkasvu tagamise üks võtmekoht on uute inimeste õpetajaametisse tuleku ja ametis püsimise toetamine, eriti…
5 minutit -
Eesti koolid hakkavad tõhustama õpilaste vaimse tervise ja õppimise toetamist
Kevadine distantsõpe näitas, et paljudele noortele tähendas see aeg pinge ja stressi…
4 minutit3 kommentaari -
Programmis osalejad intervjueerisid alustavaid õpetajaid, mentoreid, õpilasi ja koolijuhte. Olulised märkamised süstematiseeriti, et luua pinnas lahendusideede loomiseks.Programmis osalejad intervjueerisid alustavaid õpetajaid, mentoreid, õpilasi ja koolijuhte. Olulised märkamised süstematiseeriti, et luua pinnas lahendusideede loomiseks.
Alustavad õpetajad vajavad koolijuhtide tähelepanu
Mida saame teha selleks, et vähendada õpetajate järelkasvu tühimikku ja aasta-paari jooksul õpetajatöö katkestanute arvu?
Nende küsimustega…
14 minutit1 kommentaar -
Õpetajat väärtustava koolikultuuri programmi tuli osalejaid üle Eesti. Fotod: Alustavat õpetajat toetav kool
Õpetajat väärtustav koolikultuur
29. oktoobril alustas 21 Eesti koolijuhti pooleaastast arenguprogrammi, millega uuritakse võimalusi toetada alustavaid õpetajaid ning tagada õpetajate järelkasv kooli tasandil….
1 minut -
Alustavat õpetajat toetav kool 2019 on Haabneeme kool
29. märtsil tunnustati õpetajate tagasiside põhjal koole, kus uued õpetajad on saanud sujuvalt kooliellu sisse elada….
3 minutit -
Alguse saab uus traditsioon: 100 esimese õpetajapäeva tähistamine
100 õpetajapäeva tähistamine on üks Eesti 100. sünnipäeva kingitustest. Lugedes õpetajatöö alguseks sümboolselt 1. septembrit, täituvad esimesed sada päeva 9. detsembril.
Sada päeva on uute rollide alguses sümboolse tähendusega. Seljataha jäävad sisseelamine, esimesed ristsed, tehakse vahekokkuvõte ja vaadatakse edasi – nii ka õpetajaametis, kus järelkasvu küsimus on täna eriti oluline.
Uue traditsiooni tugevdamiseks on loodud ka…
2 minutit -
Alustavat õpetajat enim toetanud koolide juhid ja žürii liikmed preemiate üleandmisel Tallinna lennujaamas. Keskel auhindadega Marjeta Venno (Tartu erakool), Sirje Toomla (Haabneeme kool), Pavel Alonov (Pae gümnaasium). Foto: Raivo JuurakAlustavat õpetajat enim toetanud koolide juhid ja žürii liikmed preemiate üleandmisel Tallinna lennujaamas. Keskel auhindadega Marjeta Venno (Tartu erakool), Sirje Toomla (Haabneeme kool), Pavel Alonov (Pae gümnaasium). Foto: Raivo Juurak
Alustavat õpetajat toetavad koolid 2017
Veebruaris kutsusime hiljuti alustanud õpetajaid tunnustama oma koole, kui need on aidanud neil õpetajaametisse sisse elada. Kokku saime infot…
2 minutit -
Kuidas saab õpetaja kaasata ettevõtet kooliellu
Koolide ja ettevõtete koostööd aitab tugevdada võidan-võidad-mõtteviis.
Eelmise aasta aprillist novembrini viidi „Tagasi kooli” algatuse eestvedamisel läbi uuring, millega selgitati ettevõtete võimalusi teha koostööd haridusasutustega. Valimisse kuulus 30 ettevõtet, mis panustavad juba praegu haridusse, nende hulgas on nii keskmise suurusega, suur- kui ka väikeettevõtteid, nii tootmis- kui ka teenuseid pakkuvaid, nii rahvusvahelisi kui ka kohalikke.
Iga ettevõtte esindajaga viidi…
3 minutit -
„Tagasi kooli“ muudab külalisõpetajate kaasamise aastaringseks
„Tagasi kooli“ kutsub kõiki õpetajaid registreeruma uudsesse infosüsteemi, et võtta osa „Tagasi kooli“ nädalast 25. veebruarist kuni 1. märtsini ning pärast seda jätkata koostööd külalisõpetajatega läbi terve kooliaasta.
Kui „Tagasi kooli“ 2007. aastal käivitati, toimusid külalistunnid mõnekümne õpetaja ja külalisõpetaja koostöös. 2009. aastal jõudis „Tagasi kooli“ nädalal koolidesse tuhatkond külalisõpetajat. Osalejate tagasisidet analüüsiti ning sellest…
2 minutit