Triinu Pääsik
-
Arenguteooriad kirjeldavad õppimist pigem spiraalina, ent mentorluse kirjeldamiseks võib kasutada ka trepi kujundit, kus mentor aitab õpetaja järgmisele trepiastmele ja võib-olla iseendast kõrgemalegi astmele. Illustratsioon: FreepikArenguteooriad kirjeldavad õppimist pigem spiraalina, ent mentorluse kirjeldamiseks võib kasutada ka trepi kujundit, kus mentor aitab õpetaja järgmisele trepiastmele ja võib-olla iseendast kõrgemalegi astmele. Illustratsioon: Freepik
Kuidas murda õpetajate harjumust teha kõike üksi?
Kas oled õpilasena püüdnud lahendada kodus ülesandeid, millest näib võimatu läbi närida, ja siis kirjutanud enne tunni…
12 minutit -
Triinu Pääsik.
Alustava õpetaja entusiasmi peab hoopis vaos hoidma
Olen märganud, et alustavad õpetajad on ülientusiastlikud, mitte abitud ja nõrgad. Neil on palju ideid ja värskeid…
3 minutit3 kommentaari -
Traditsioonid annavad meile kindlustunde, kuid areng vajab muutusi ja vanast lahti laskmist. Foto: Pexels
Mis oleks, kui teeks haridussüsteemi ümber?
Kool, mis omal ajal valmistas ette meie vanemaid ja vanavanemaid, toimib praeguseni üsna samadel põhimõtetel. Samal ajal õpetaja…
8 minutit6 kommentaari -
Animatsiooniülesande võtteplats õpilase kodus. Kõik ebaoluline on kõrvale lükatud, et saaks pühenduda sellele, mis tõeliselt huvitab. Foto: erakogu
Distantsõpe andis vabaduse õppida – kuidas seda vabadust säilitada?
Nüüd, kus kõigil on nii tava- kui ka distantsõppe kogemus, saab neid kahte…
9 minutit1 kommentaar -
Kriisiolukord raputas nii õpilase kui ka õpetaja mugavustsooni ning andis võimaluse rakendada oma loovust. Foto: Kai Koort
Distantsõpe kui iseseisvuse trenn
Me otsustasime Rahumäe koolis distantsõppe teadlikult enda kasuks pöörata ja suurel määral see meil ka õnnestus.
Üsna kiiresti pärast distantsõppele üleminekut…
7 minutit3 kommentaari -
Õpi Õpetajaks @opiopetajaks
Õpetajaameti telgitaguseid on keeruline mõista, sest need pole nähtavad. Käivitasime 2018. aastal SA Innove koolitusprogrammi „Õpetaja – hariduse kõneisik“ kolmanda lennu…
2 minutit