Viire Sepp
-
Viire Sepp.Viire Sepp.
Üks suurus sobib kõigile ei kehti ka kaugõppes
Koroonast tulenenud õpilaste sunnitud massiline distantsõppele jäämine ajendas MTÜ Eesti Talendikeskuse talveseminaril* kaugõppega seotut analüüsima andeka või –…
4 minutit -
Andekuse konverentside sage külaline on autist Leland Lee, kelle kujunemisel väga omapärase käekirjaga ja kõrgelt hinnatud kunstnikuks on olnud määrav toetav arengukeskkond. Tema kõrval seisab loo autor. Foto: erakogu
Kui anded on peidus
Topelterilisus, mis võib varjata nii andeid kui häireid, peidab ohtu, et anne võibki jääda unarusse.
„Mis andekas ta on, ei oska isegi õigesti…
7 minutit -
Viire Sepp.Viire Sepp.
Talendikeskuse suveseminaril jagatakse ideid andekate toetamiseks
26. augustil toimub Pärnus Raeküla koolis järjekordne MTÜ Eesti Talendikeskuse suveseminar. Kava ja registreerumisinfo leiab…
3 minutit2 kommentaari -
Viire Sepp.Viire Sepp.
Ande märkamine ja toetamine sõltub teadlikkusest ja koostööst, mitte testist
Uued suundumused hariduspoliitikas väärtustavad üha enam õppimiskeskset lähenemist ja õppe personaliseerimist. MTÜ…
9 minutit3 kommentaari -
Viire Sepp.Viire Sepp.
Ükski anne ei tohiks kaotsi minna
Küllap ei ole vaja kedagi veenda, et andekad inimesed on ühiskonda edasi viiv jõud, olgu majanduses, teaduses, kultuuris vm vallas….
2 minutit -
Talendikeskuse suveseminaril julgustatakse andekaid kiirendama
15. ja 16. augustil toimuva MTÜ Eesti Talendikeskus suveseminari peateema on andekate aktselereerimine ehk õppekava läbimine kiirendatud tempos.
Praktikas tähendab see varasemat kooliminekut või sisenemist kõrgemale haridustasemele, klassi vahelejätmist jms. Vaatluse alla tulevad kiirendatud tempos õppimise teaduspõhised argumendid ning seadusandluse ja koolikorraldusega seotu.
Sellega seoses soovime leida võimalikult palju inimesi, kes kas õpilasena, lapsevanemana või mõnes kooliga…
1 minut1 kommentaar -
Ikka meie tippudele mõeldes
Rahvusvaheliste haridusuuringute tulemused rõõmustavad Eesti rahvast, võime oma õpilaste ja õpetajate hea taseme üle uhkust tunda. Samas peame tunnistama, et riike, kus koolid toetavad võimekate õpilaste arengut meist edukamalt, on oluliselt rohkem kui riikide võrdluses keskmistel tasemetel. Faktiteadmistel põhinevate ülesannete omandamisega saadakse meie koolis hästi hakkama. Küll aga kõnelevad meie mitte nii hiilgavad tulemused PISA kõrgemate tasemete ülesannetes, et probleem pole…
6 minutit1 kommentaar