Saksa minister soovitab lastele õpetada kokkuhoidlikkust

1 minut
10 vaatamist

Saksamaa tarbimisministri Ilse Aigneri arvates peaks koolides õpetama lastele, kuidas end ära majandada ja kokkuhoidlikud olla, kirjutab Postimees Focuses ilmunust Reutersi vahendusel.

“Lastele tuleb õpetada, kuidas tegelikus elus toime tulla. Nad peavad õppima, et ei saa elada üle oma sissetulekute,” lausus minister.

Aigner kritiseeris samas pankasid, kes teenivad laste pealt. Kui lapsevanem paneb oma lapse hoiupõrsa mündid panka hoiule, siis võetakse sellelt teenustasu.

“Kuidas me saame õpetada lastele kokkuhoiu tähtsust, kui neile võib sellest jääda mulje, et ei tasu säästa,” lausus minister.

Saksamaa on Euroopa Liidu riikidest korduvalt rõhutanud, et seni kestvas majandus- ja rahanduskriisis tuleb pidevalt kokkuhoiule mõelda.

Kommentaarid

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Õpetajad heideti üle parda

Juunikuus kutsus hea ülikoolikaaslane mind Rootsi kruiisile saatva õpetajana kaasa. „Nii suur vastutus!“ ahhetas mõni mu tuttav, aga et olen kümmekond…

3 minutit

Kas teil haridust on?

Ühiskonna võib lõhestada ka haridususk. Ühed näevad trööstitut mandumist tasemele, millest allapoole laskuda pole võimalik. Teised hoiavad pilgu tippudel, kelle haridus käib…

7 minutit

On siis haridusejanu tõesti juba aristokraatlik janu?

Mis on see, mis paneb käputäies haridusasutustes tehtavaid koolikatseid pidama suuremaks vaenlaseks kui sõltuvust ja vaimseid…

7 minutit
Õpetajate Leht