Ida-Virumaa kutsehariduskeskus aitab Gruusiat

1 minut
2 vaatamist

Ida-Virumaa kutsehariduskeskuses stažeerisid kaks nädalat kaks kutseõpetajat Gruusia Kobuleti kolledžist.

Kobuleti kutseõppeasutuse kokandusõpetajad Inga Jljavadze ja Tinatin Gagua viibisid Jõhvis SA Innove projekti „Aitame kaasa Gruusia kutsehariduse arengule II” raames. Kahe nädala jooksul tutvusid külalised Ida-Virumaa kutsehariduskeskuse erialatundides koka ja pagari-kondiitri eriala õppekavade, -materjalide, praktikakorralduse ning õppemeetoditega. Gruusia õpetajad tutvustasid ka oma kooli ja õppimisvõimalusi. Külalistele avaldas muljet meie toitlustuse ja majutuse vallas välja antud õppematerjalide suur valik ja head õppimistingimused

Gruusia külalised käisid partnerettevõtetes ja tutvusid Ida-Virumaa vaatamisväärsustega. Väga hea mulje jätsid neile Kukruse polaarmõis, Toila park, Saka mõis ja Kohtla kaevandusmuuseum.

Koos Ida-Virumaa kutsehariduskeskuse koka eriala teise kursuse õpilastega korraldati gruusia toitude õhtu, kus valmis ligi 11 hõrgutist gruusia rahvusköögist.

Innove projekti „Aitame kaasa Gruusia kutsehariduse arengule II” eesmärk on toetada Gruusia kutseõppeasutusi hariduse kvaliteedi tõstmisel, lähtudes Gruusia haridusstrateegiast ja Euroopa Liidu kutsehariduse arendamise eesmärkidest. Projekti rahastab EV välisministeerium arengu- ja humanitaarabi vahenditest.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Koolijuht Ott Pärna: „Rakenduslik keskharidus peab muutuma teadlikuks ja popiks valikuks“

„Üks suurimaid väljakutseid seoses tööturu ja tehnoloogia arenguga on reaalainete…

9 minutit

Kaks kooli, üks missioon: kuidas sünnib Tallinna uus rakenduslik kolledž?

„Usun, et loodava kolledži suurim tugevus on võimalus võtta parim kummastki koolist ja…

9 minutit

Pealinna kutseharidus koondub tööjõuturu vajaduste kohaselt

„Tallinna praegune kutseõppeasutuste võrk muutub reformi tulemusel tõhusamaks, erialade dubleerimine kaotatakse ning paraneb ressursside kasutamine,“…

14 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht