Tallinna kunstikool oli edukas UNESCO kunstikonkursil

Tallinna kunstikooli õpilased saavutasid häid tulemusi UNESCO Centre Louis François korraldatud rahvusvahelisel laste- ja noorte kunstikonkursil „Graines d’artistes du monde entier 2014”, mille teemaks oli tänavu „Liikumine.

14–17-aastaste vanusegrupis sai Karmen Birgit Kruustükk (juhendaja Anu Kalm) 2. koha, Lauri Miller (juhendaja Aimar Kristerson) 4. koha, Talvi Raamat (juhendaja Kai Kuusing) 10. koha ning Birgit Saar (juhendaja Kai Kuusing) 11. koha. 18–25-aastaste vanusegrupis nimetati Andreas Tukmanni töö (juhendaja Aimar Kristerson) 7. koha vääriliseks.

Konkursile laekus kogu maailmast 2400 teost, mille seast valis kunstnikest ja kultuuritegelastest koosnev žürii välja 100 preemiaväärilist tööd, mis pannakse välja rahvusvahelisele kunstinäitusele Troyes 20.–24. maini.

Kommentaarid

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Õpetajad Toompeal: vaja on õiglast palka ja jõukohast koormust

Õpetajad avaldasid koos päästjatega taas Toompeal meelt, et survestada riiki kindlustama neile järgnevateks aastateks konku-rentsivõimeline…

6 minutit

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda on põhikooli korduseksamite kaotamise vastu

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda saatis Haridus- ja Teadusministeeriumile arvamuse seoses põhikooli korduseksamite kaotamise ning põhikooli…

3 minutit

Aasta e-rehkendusest: kirg peab jõudma kooli!

Kümnete tuhandete e-rehkendajate õhin möödunud aastast annab märku, et matemaatika tase määrab paljude noorte tuleviku nii kõrghariduses kui…

5 minutit
Õpetajate Leht