Heiki Raudla.
Heiki Raudla.

Senise jutu jätkuks …

Heiki Raudla.
Heiki Raudla.
2 minutit
177 vaatamist

Kuna äsja selgus, et jätkan tööd Õpetajate Lehe peatoimetajana, tunnen kohustust oma kogemusi, mõtteid ja plaane veidi jagada. Kõigepealt aga suur tänu neile, kes mulle selle vastutusrikka ametikoha usaldasid! Annan endast parima, et teid mitte alt vedada. Ja muidugi tänan teid kõiki, head lugejad.

Edasine jutt tuleb sisedialoogina.

Kuidas sa toimetusega rahul oled? Kas oleks vaja lisajõudu? Meil on tööl head spetsialistid, kes tunnevad oma valdkonda põhjalikult. Töötan ajakirjanduses 1997. aastast ja praktika on näidanud, et raske on leida inimest, kes tunneks hästi mõnda valdkonda ja oskaks sellest ka hästi kirjutada. Selliseid tuleb tiku ja tulega taga otsida ja ma olen õnnelik ja tänulik, et meie toimetuses on kirjutamisoskus ja valdkonna tundmine hästi paika loksunud – optimaalsele tasemele. Samuti tunnen uhkust meie väljaande korrektse keele üle. Kui rääkida lisatööjõu vajadusest, siis mõistagi on inimvõimetel piirid ja asjaliku ning ladusa teksti kirjutamine kurnab vaimu. Ajakirjanik peab saama aega hinge tõmmata. Kui võimalus avaneb, värban juurde inimese, kes võtaks enda peale veebiväljaande toimetamise ja sotsiaalmeedias tegutsemise. Praegu teeme seda tööd põhitöö kõrvalt.

Mis saab Õpetajate Lehe paberlehest, mis veebist? Jätkame mõistagi mõlemaga, sest osa lugejatest eelistab paberlehte ka internetiajastul. Me ei saa öelda, et kui te veebist ei loe, olete vanamoodsad, n-ö Videviku põlvkond. Isiklikult arvan küll, et kui seni on olnud paberleht ja Õpetajate Lehe veebiversioon peaaegu et identsed, siis edaspidi tuleb neid nii sisult kui vormilt rohkem eristama hakata, mis muidugi ei tähenda, et veebist kaoksid traditsioonilise Õpetajate Lehe olulised artiklid. Veeb pakub lihtsalt nii vormilisi, sisulisi kui ka audiovisuaalseid lisavõimalusi, ning paber- ja veebileht peavad teineteist täiendama, toetama.

Kas on kavas valdkondi lisada, juurutada uusi rubriike? Kuna tänapäeval on saanud haridusvaldkonna üheks võtmesõnaks elukestev õpe ja täiskasvanuharidus, peame ka meie sellele sisulist tähelepanu pöörama. Ja muidugi on päevakorral koolivõrgu uuendamine – seda kavatsen põhjalikult kajastama hakata. Nii et mõtteid ja tööd jätkub, aga enne kui midagi tõsisemalt käsitlema hakata, kavatsen kolleegiumiga aru pidada.

Head lugejad, soovin teile päikeselist ja meeleolukat suve.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Tugisüsteemide tugevdamine on kutsehariduse kestlikkuse võti

Riigikontrolli hiljutine audit kutsehariduses õppivate haridusliku erivajadusega (HEV) noorte toetamisest toob päevavalgele olulise süsteemse kitsaskoha:…

2 minutit

Õpiampsud laiendavad silmaringi

Üksteist aastat tagasi lõime uut gümnaasiumi. Kooli õppekava tegemisse olid kaasatud tulevased õpilased, vanemad, õpetajad. Meie ühine otsus oli, et…

2 minutit

Laps ei saa endale peret valida

15-aastane Johan ei saa öösiti tihti magada, sest tema õde on raskelt haige. Koolis on tal puudulikud hinded ja käitumisprobleemid…

2 minutit
2 kommentaari
Õpetajate Leht