Kolm medalit, sh hõbe Euroopa kutsevõistlustelt

1 minut
70 vaatamist
1 kommentaar

Austrias 22.–26. septembrini toimunud Euroopa noorte kutsevõistlus „EuroSkills 2021“ lõppes Eesti osalejatele tubli tulemusega. Hõbemedalid tõid koju Räpina aianduskooli maastikuehituse eriala õpilased Egert Aug ja Kerly Väinsar. Maastikuehitus on Räpina aianduskoolis maailma tasemel – „WorldSkills 2017“ maailmameistrivõistlustel Abu Dhabis saavutasid Eestit esindanud aianduskooli vilistlastest maastikuehitajad Mairold Mänd ja Erik Rüütel kolmanda koha ja võitsid pronksmedali.

Meisterlikkuse medali pälvisid Austrias kaks Eesti esindajat, vastuvõtu administraator Olesja Tumilovitš Tallinna teeninduskoolist ja graafiline disainer Sander Lillo Tartu kunstikoolist. Meisterlikkuse medaliga on Tartu kunstikooli õpilased varemgi rahvusvahelistelt võistlustelt naasnud.

Kõik 17 Eesti osalejat, kes võistlesid seekord Euroopa kutseõppuritega 14 erialal, jõudsid oma punktisummadega esimese kaheksa hulka. Austrias võistles kokku 400 kutseoskustega noort.

Kommentaarid

  1. Kutsevõistlused näitavad tööalaseid oskusi, millega inimene peab elus läbi saama ja elatist teenima. Neid oskusi ja tulemusi ei saa võrrelda kaugushüppe või kuulitõukega. Seega saame öelda, et eesti võistlejate tööalased oskused võrreldes muude riikidega on kehvavõitu. Miks see nii on, seda peaksid asjaosalised ametkonnad väga tõsiselt uurima. Seda enam, et tööandjad pole kutsehariduse tulemustega rahul.

    peeter

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Koolijuht Ott Pärna: „Rakenduslik keskharidus peab muutuma teadlikuks ja popiks valikuks“

„Üks suurimaid väljakutseid seoses tööturu ja tehnoloogia arenguga on reaalainete…

9 minutit

Kaks kooli, üks missioon: kuidas sünnib Tallinna uus rakenduslik kolledž?

„Usun, et loodava kolledži suurim tugevus on võimalus võtta parim kummastki koolist ja…

9 minutit

Pealinna kutseharidus koondub tööjõuturu vajaduste kohaselt

„Tallinna praegune kutseõppeasutuste võrk muutub reformi tulemusel tõhusamaks, erialade dubleerimine kaotatakse ning paraneb ressursside kasutamine,“…

14 minutit
1 kommentaar
Õpetajate Leht