Foto: Samusung

Lühivideod: kuidas interaktiivne tahvel aitab efektiivsust tagada?

Foto: Samusung
1 minut
363 vaatamist

Interaktiivne tahvel Flip Pro sobib nii koosolekule kui ka klassiruumi. Siin on mõned videonäited, kuidas kasutatakse tahvlit Kuressaare Ametikoolis ning kuidas teeb seda hinnatud kasvustrateeg Indrek Saul.

Kuressaare Ametikooli haridustehnoloog näitab ette, milliseid nutikaid funktsioone nad õppetöös kasutavad. Vaata videot!

Indrek Saul. Samsung Flip Pro tahvli kasutamise põhjused ja eelised: vaata videot!

Indrek Saul. Andmete kuvamine, analüüsimine ja jagamine: vaata videot!

Indrek Saul. Samsung Flip Pro tahvli ühendamine ja info jagamine: vaata videot!

Kui leiate, et sellised interaktiivsed lahendused oleksid sobilikud ka teie koolis või klassis, siis olete oodatud ennast kirja panema Samsungi tasuta konsultatsioonile klassiruumi interaktiivsete võimaluste teemal siin ANKEET

Kommentaarid

  1. Kolleegid!

    Taas võidab RAHA mõistuse (eriti ilmneb see järgmises artiklis – kommertsmaailm)… Õpetaja ülesanne pole ju tunnis anda etendust vaid kasvatada ning oma aine kaudu ARENDADA õpilase MÕTLEMIST. Efektse tehnoloogiaga võime küll (kasvõi ajutiselt) köita nende tähelepanu, kus põhiline TAJUMINE, aga OMANDAMINE ja omandatu kasutamine-? Kuulen, et paljude õpetajate “põhimure” tundides ongi, kuis õpilasi nö köita (kas see ongi “efektiivsus”?).

    Uurides 1981-1989 vanema astme tundides ca tuhandel õpilasel OMANDAMIST näitlikustamise abil, ilmnesid tavainimese jaoks siiski mitteootuspärased tulemused (teaduslike põhjendustega). Vt. pisut lähemalt – “Nägemismälust, näitlikustamisest ja tehnovahendeist tundides” (1992).

    Peep Leppik

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Füüsikaõpetaja Airi Ruusi õppetund: klassiruumis peab higistama õpilane, mitte õpetaja

Tallinna Ülikooli loodus- ja terviseteaduste instituudi külalislektor Airi Ruus jagab…

4 minutit

Kui pilt räägib rohkem kui sõnad: film õppimise võimendajana

Eesti filmipärandi portaal Arkaader on juba ligi kolm aastat tegutsenud eesmärgiga tuua ühte kohta…

6 minutit

„Tööle kaasa!“ – praktiline võimalus üldpädevusi arendada ja töömaailmaga tutvuda

18. veebruaril 2026 toimub üheksandat korda üle-eestiline algatus „Tööle kaasa!“,…

3 minutit
Õpetajate Leht