Mida on õppida koroonakriisist – kui lähtuda täiskasvanute koolitaja digipädevuse aspektist?
Eriolukorra tõttu toimunud muutused koolikorralduses on mõjutanud üld-, kutse- ja kõrgharidust, aga ka täiskasvanuõpet. Tallinna ülikooli uurijad viisid SA Kutsekoja tellimusel läbi uuringu „Eesti täiskasvanute koolitajate kompetentside avaldumine digikeskkonnas toimuvatel koolitustel ja nende koolitusvajadus“. Tulemused on sisendiks loodavale digiõppevarale, mis toetab koolitajate digipädevuse arendamist. Õppevara luuakse täiskasvanuhariduse veebikeskkonda…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.