Maris Vilms
-
KÜSIMUS – Mida soovitate õpetajale, et ATH-ga õpilasega toime tulla?
Teadlikkus ATH-st loob eelduse mõistmiseks ning toetamiseks. Tuleb keskenduda konkreetsele õpilasele, sest häire avaldumisjooned, esinemismäär, sekkumistehnika I–III kooliastmeni on erinevad.
Õppija arengu toetamine koolikeskkonnas on meeskonnatöö. Enamasti vajab õpilane sel puhul toetamist õpiraskuste, käitumisraskuste ning sotsiaalse kohanematuse tõttu, et ennetada lisaprobleemide tekkimist.
Õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardile tuleb kirja panna õpilase tugevad küljed ning arendamist…
2 minutit -
Järelmõtteid „Üheksandike” esimesele saatele
Üheksanda klassi lõpetamine on keeruline ka ilma kaamerata.
Tänud ETV-le, et ta juhtis laiema üldsuse tähelepanu kooliprobleemidele. See saade avab kindlasti uksi koolielu eri tasanditel. Igas kodus, kus laupäeva õhtul kell kaheksa valitud kanaliks ETV, on vähemalt mõneks ajaks palju kooliteemalist elavat arutelu. Teema puudutabki meid kõiki.
Siinkirjutaja jaoks jäi saatest kumama asjaolu, et meeskonnast on puudu oluline inimene…
2 minutit2 kommentaari