Tallinna ülikoolis hakatakse koolipsühholoogide hindamisvahendit välja töötama

1 minut
11 vaatamist

Aastakümneid on suureks probleemiks olnud, et Eesti koolides töötavatel psühholoogidel pole korrektseid hindamisvahendeid. Seda kinnitas ka 2012. aastal koolipsühholoogide hulgas läbi viidud küsitlus.

Euroopa majanduspiirkonna finantsmehhanismi 2009.–2014. a programmi „Riskilapsed ja -noored” raames toetatakse projekti, mille sisu on põhikooliõpilaste psüühiliste protsesside hindamisvahendite komplekti koostamine ja tugispetsialistide koolitamine. Projekt toimub Eesti koolipsühholoogide ühingu eestvõtmisel koostöös TLÜ psühholoogia instituudi teadlastega ja SA INNOVE Rajaleidjate keskustega. TLÜ teadlased on õpilaste psüühilisi võimeid, motivatsiooni ja isikuomadusi uurinud varasemates pikaajalistes uuringutes, mis on käsitlenud õpilaste õppimist ja arengut ning neid mõjutavaid tegureid. Need uuringud on pannud aluse käesolevale projektile.

Projekt algas selle aasta suvel ning lõpeb 2016. a aprillis. Selle aja jooksul valmivad testide manuaalid ja klassipõhised normid. Koolitatakse Rajaleidja keskuste erispetsialiste laste arengu hindamise spetsiifikas ning psühholooge teste kasutama.

Rohkem infot projekti kohta leiab Eesti koolipsühholoogide ühingu kodulehelt koolipsyhholoogid.ee.

Kommentaarid

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Jalutuskäik pedagoogilises oaasis

Waldorfi kool on andnud ühiskonnale valikuvõimaluse. Eesti Waldorfi koolid on rohkem kui 30 aastaga tõestanud, et selle kooli lõpetanud noored…

8 minutit

Kolm uut nägu klassis: kuidas vahetusõpilased tõid kooli värskust ja elavdasid koostööd

Kui suve lõpus sai teatavaks, et Koeru Keskkooliga liitub korraga…

9 minutit

Õpetajad hakkavad oma loodud materjalide eest tasu saama

„Ministeerium on otsustanud koguda kokku ja rahastada olemasolevaid õpetajate loodud materjale,“ lausus haridus- ja teadusminister Kristina…

2 minutit
Õpetajate Leht