-
Digivahendite mõtestatud kasutamine arendab õpilaste sotsiaal-emotsionaalseid oskusi
DigiEfekti uuringu põhjal on digivahendite kasutamisel õppimiseks igati positiivne efekt sotsiaal-emotsionaalsetele oskustele, aga see oleneb õpilaste digipädevusest ja viimane omakorda suurel määral õpetajast. Seetõttu tuleb digi piiramise kui lihtsa lahenduse asemel võtta ette keerukam õpetajate digipädevuse arendamise tee ning see toetab ka õpilaste vaimset tervist ning akadeemilist tulemuslikkust.
DigiEfekti uuringu artiklite sarja…
6 minutit -
Eesti õpilased pälvisid rahvusvahelisel loodusteaduste olümpiaadil kuus medalit
Eesti õpilased pälvisid 21. rahvusvahelisel loodusteaduste olümpiaadil (International Junior Science Olympiad, IJSO) kaks hõbe- ja neli pronksmedalit. 2.–12. detsembrini Rumeenia pealinnas Bukarestis toimunud võistlusel osales kokku 303 õpilast 51 riigist.
Hõbemedalid said kaela Hendrik Jaska Tallinna Reaalkoolist ja Markus Vurm Tartu Kivilinna Koolist. Pronksmedali teenisid Artur Pinding ja Erik Vanasaun Tallinna Reaalkoolist, Nora…
2 minutit -
Viis asja, mis kaasa võtta, et naasta puhkuselt laetud akuga
Mida pingelisem ja olulisem töö, seda tähtsam on naasta puhkuselt puhanuna, valmis uuesti igapäevaellu sukelduma….
3 minutit -
Pöördumine Riigikogu ja Vabariigi Valitsuse poole
Lugupeetud Eesti Vabariigi Riigikogu ja Vabariigi Valitsuse liikmed
2020. aasta sügisistungjärgul viis Riigikogu kultuurikomisjon läbi väga põhjaliku arutelu õpetajate järelkasvu teemal. Selle raames kohtuti haridus- ja teadusministri ning ministeeriumi ametnikega, erinevate huvirühmade (sh ülikoolid, üliõpilased, kolmanda sektori ühendused) esindajatega ning küsiti ettepanekuid kõikidelt Riigikogu fraktsioonidelt.
Sellele järgnes kultuurikomisjoni algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse arutelu 19. novembril 2020 Riigikogu istungil…
5 minutit1 kommentaar -
Kuidas hoida õpilased ja õpetajad tervena?
Õhukvaliteet klassiruumis võib mõjutada nii õpilaste tervist kui ka õpitulemusi. Tihti ei pöörata sellele piisavalt tähelepanu, kuigi…
3 minutit